CZY SKARPETY ROWEROWE SĄ WAŻNYM DODATKIEM ?

Udostępnij dalej:

Kolarstwo w dzisiejszych czasach oprócz rywalizacji, to również tworzenie własnego indywidualnego wizerunku, najlepiej takiego, aby jak najbardziej wyróżnić się na tle swojej konkurencji. (wyróżniający się strój, więcej zdjęć na wyścigu 😉 ) Nie od dziś wiadomo, że skarpetki rowerowe to nieodłączny element każdego kolarza. Wraz ze wzrostem liczebności zawodników będących ”PRO”  zawodnicy starają się dobrać takie skarpetki, które dodadzą +10 mocy w peletonie. W tym sezonie jest wielki bum na tzw ”wytopowe skarpetki”

O co tutaj chodzi? Od kilku sezonów mogliśmy napotkać wiele projektów skarpetek, gdzie znajdują się wszelakie owoce, pioruny etc. Tutaj producent postawił na minimalizm. Na produkcie znajduje się najzwyklejszy napis ”wytop łydy”.

Od zawsze ludzie stawiali na prostotę, i tutaj sukces tej marki. Zawodnicy najzwyklej lubią podkreślać swój wytop, a takie skarpetki tylko ukazują, że posiadacz takich skarpetek to, nie zwykły ”trzepak”, tylko kolarz, który liczy się w stawce.

 

Wizualizacja to nie wszystko, a jaki materiał będzie najlepszy? Sugerując się ”wytopowymi” socsami. Polipropylen nie ma sobie równych. Moim zdaniem jest to najlepszy wybór dla kolarza pod względem materiału, wyżej wymieniony materiał odznacza się szybkim odprowadzaniem wilgoci. Skarpetki bawełniane nie zapewnią nam takiego komfortu.

Zawodnik WRT w ”wytopowych skarpetkach”

A w czym jeździli zawodnicy z czołowych miejsc podium takich cykli jak: Cyklokarpaty, ŻTC BIKE RACE lub Mazovia mtb? 

Odpowiedź nasuwa się sama, kolarze WYSPORTOWANI RACING TEAM, to grupa osób, która stawia sobie wysoko założone cele, a moc świadczy tylko o tym, że wytop łydy to fakt oczywisty w wyposażeniu zawodnika.

Wytopowe skarpetki dostępne w sprzedaży TUTAJ

The following two tabs change content below.

Paweł Blicharski

19 letni założyciel najszybciej rozwijającego się portalu rowerowego w kraju (wysportowani), drużyny kolarskiej WRT, marki odzieżowej Pablo Wear, aplikacji mobilnej weight under control, i agencji interaktywnej. W trakcie pisania swojej pierwszej książki pt ”21 wiek choroba przeciętności” Uważa, że wiek nie jest barierą w rozwijaniu swoich pasji, i można osiągnąć dosłownie wszystko o czym się marzy.